Sjukling

Godmorgon, sitter och planerar lite för dagen med ytterligare ont i halsen. Har haft det i ett par dagar nu och det verkar inte vilja släppa. To bad. Egentligen finns det inte så mycket att planera nu när mamma strängt förbjudit mig för att gå ut ikväll. Men någon slags av utgång lär det ju bli ändå. Funderar om jag ska ta mig ner till stan och köpa välbehövande saker, såsom halstabletter, ansiktsmasker och andra livsviktiga krämer. Jag är helt mör i hela kroppen ändå bara kryper det i fingrarna på mig. Känner att jag måste ut snart, annars finns risken att jag stannar i min säng hela dagen. Inte för att det gör något, har ju i för sig rätt skönt här bland alla tusen kuddar och täcken mamma slängt över mig. Men nu blir det nog att joina kudden litegrann och kanske är det värt ett försök att övertala mamma om jag får gå ut ikväll? Vi höres, love.


Summer I love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0