Livin' life

Det blir aldrig som man tror skulle jag vilja säga. Skulle ju in till stan idag, men av olika anledningar blev jag hemma i alla fall. Men min lördag har varit okej. Hann förbi solariet, plugga engelska, träna och köpa en jacka. Bild kommer senare här i bloggen! Det blev en klassisk modell tillslut. Valde mellan den och en hippie inspirerad, som såg förjävlig ut på. Så det kändes som ett enkelt val. Dock är jag råpank till imorgon. Men det går väl att gottgöra på annat vis. Funtar på lite småsaker i form av massvis med halsdukar och mössar. Mysigt eller hur? Det är en anledning till varför jag dyrkar hösten. Alla dessa kläder man måste köpa. Hur mysigt som helst. Haha! Men känner att jag måste gå och vara social med våra gäster. Jo, det är gamlingar här även ikväll. Men somsagt, stan imorgon. I promise. Bara att ringa så kan vi träffas. Inga bilder tyvärr. Ha en bra kväll darlings!


Kommentarer
Postat av: maja

jaa, du och jag i hufvudstaden pops! köpte du en jacka :D Du måste visa!

2008-09-27 @ 22:44:15
Postat av: FJORTISW

jah såg faen dig när du va i stan §§ <3 soetnus

2008-10-01 @ 15:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0