Inside of me

Hur mår ni barn? Själv mår jag fint, äntligen befriad från all typ av förkylning och influensa. Kände mig faktiskt så bra att jag tidigare idag böt om till träningskläder och var på väg ut för att springa. Men pappa stoppade mig och  konstaterade att jag blivit helt galen. Är det vad man vill höra från sin pappa? Okej sa jag, jag drar ut imorgon istället.. Då gav han mig en sån där fundersam blick som bara han kan. Haha kan inte låta bli att le då! Men kom på att jag har fotbollsträning imorgon. Ååh, har saknat fotbollen lite nu när jag varit sjuk. Hörde även att vi vann serien idag, härligt jobbat tjejer, vi ses imorgon kväll! Nu ska jag återvända till mitt sociala liv. Sitter vid fel dator så det blir heller inga bilder. Men ha en bra kväll sweeties!

Kommentarer
Postat av: maja

men det var ingen träning idag ;)

2008-09-22 @ 21:29:17
Postat av: Johanna

vilken motionsnisse ;)

2008-09-22 @ 21:40:21
URL: http://lillajohanna.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Vilken tur att jag inte missade något då. ;)

2008-09-22 @ 22:53:03
URL: http://surfhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0