I need energy

Just nu är jag trött som få. Så fort jag får chansen slummrar jag till, precis vad jag gjorde nyss. Har varit med Klara i stort sätt i hela helgen. Najs alltså. Hon sov här hos mig igår, vi lyssnade på massa bra musik och snackade lite med älskling. Så, nu har jag bästa låtarna med mig upp till Falun. Den ni! Tror att det kommer bli jättekul där. Sista gången och allt. Men för fan vad bra det ska bli! Men nu måste jag börja packa. Kommer somna tidigt ikväll. Och då menar jag tidigt, typ 9 eller något sånt. Om inte älskling får för sig att ringa. Bästa sättet att somna på alltså. Älskar att bara ligga och snacka, om typ ingenting. I love! Men nu ska jag sova lite mer och lyssna på Tupac. Vet ni om att för exakt 12 år sedan idag blev Tupac skjuten? Lite bad sådär. Men sköt om er gullungar, kramar och pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lovisa e sötast§

2008-09-07 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0