Hufvudstad

Det ser ut att bli en favorit i repris. Och det där var nästan kul. Tråkigare kan det inte bli. Var meningen att jag skulle ut och träffa lite people. Men eftersom pappa fyllde år igår ville han att jag skulle stanna hemma när vi fick gäster. Så nu ska jag spela wow med lillebror och hans kompisar. Låter kul va? Jag äger hela bunten kan jag lova. Senare blir det väl att ringa någon och prata ut sig litegrann. Nej, inte blir det någon rolig fredagkväll. Men morgondagen ser definitvt  ljusare ut. Då blir det hufvudstaden. Lite mysigt sådär. Då tycker jag alla ska ringa och träffa mig. Hihi, massa pussar!


Kommentarer
Postat av: duvethonibggsomsitterirullstol ;D

loviiisaaa, ring ring ring mig när du vill :)<3

2008-09-27 @ 16:36:32
Postat av: Anonym

hur lång e du?

2008-09-28 @ 10:13:20
Postat av: Lovisa @ surfhair

147, jag är en liten pygme!

2008-09-30 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0