Hemmamys

Min dag har varit långt ifrån bra kan man säga. Började med att komma en timma försent till skolan. Dumt nog fick jag för mig att duscha vid åtta, när jag börjar kvart i nio? Riktigt smart där. Sedan fortsatte allt i ett löpande band. Hade även tagit några värktabletter på morgonen vilket resulterade i världens magont resten av dagen. Inte nog med det, halsen är helt uppsvullen. Kan varken prata eller äta. Har så ont att jag har lust att dö. Men har fått lite medicin så jag ska kunna vara helt frisk inom en vecka i alla fall. Smile. Så nu blir det nog att bädda sig ner i sängen med en kopp te och en bra bok. Det är inte heller så tokigt. Lägger upp lite bilder senare ikväll. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0