Fit for fight

Tycker inte ni, precis som jag att det är skönt att ta en joggingrunda på söndagar? Det har gått och blivit lite som en vana för mig. Jag springer ju annars i veckorna, men just söndagar, det är något speciellt med dem. Av en ren slump råkade några från kommunfullmäktige vara där och jag ställde upp på några frågor angående spåren i Gånsta. Det var väl kul! Eftersom jag fortfarande känner mig seg i hela kroppen så gick jag därför 5 km i rask takt. Det kändes lite surt, att jag inte orkade mer alltså. Menmen, så är det. När man är pepp på saker så står något annat i vägen. Som idag, min ork som var nere på botten. Men sak samma, nu ska jag ta en snabbdusch innan jag ringer Klara. Senare är det nog utgång som gäller. Nås på mobilen älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0