Äckel dag

Är så less på den här dagen. Vet inte hur många gånger jag sagt äckel till något idag.
 Ha-ha! Först när vi skulle till gymnasiet på informationsmöte, är det inte typiskt att jag glömmer nycklarna i aulan? Såklart, smart som man är. Får lov att GÅ till stan och sedan tillbaka till skolan. Och det gjorde mig bara ännu argare. När jag kommit upp till skolan får jag lov att ringa helt själv ner till Westerlundskas reception. En jävla tur har jag att dem finns där. Men inte lika kul var det att traska tillbaka ner dit. Speciellt inte när alla elever fortfarande inte slutat. Där springer jag runt som en virrig tönt i korridorerna för att hitta receptionen. Självklart missar jag att den ligger precis i entrén, så jag får alltså en liten extra tur där inne. Lyckat Lovisa... Nu ska jag ringa någon social i väntan på idol. Sedan är vi lediga imorgon också, det innebär Thailandresa i 30 minuter och lite plugg. På fredag drar jag till Stockholm. Ses då? Pussar sötnos.



Kommentarer
Postat av: Anonym

LOUY <3

2008-09-26 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0