150908

Sitter och gör absolut ingenting. Har precis arbetat mig igenom läxberget och just nu är det rent på bordet.
Till imorgon i alla fall. Då får vi säkert fler läxor att plågas med,
söta de är våra lärare alltså. Det ryktas även om att vi har NO prov imorgon. Nemen så härligt! Känner mig inte direkt pepp på skolan just nu. Jag vill bara ha lov hela tiden. Tänk sommar, då är man fri från allt det här. Tidiga morgnar, läxförhör och redovisningar. Fattar ni eller? Skolan håller på att ta kol på mig. Den här veckan har vi även skolfoto, terränglöpning samt orientering. Kul liv man har. Man går till skolan varje dag, åker hem. Kanske tränar på kvällen. Annars sitter jag här instängd i min lilla bubbla i hopp om att det finns ett liv där ute. Jag kommer nog dö innan jag fyller 30! Högst.

Men till det som hänt idag. Vaknade upp hos Klara. Trodde jag hade sovit bort hela dagen, eftersom täcket bredvid mig var puts väck. Men det visade sig att klockan bara var 08.45 och att Klara faktiskt var nere i köket och kirrade lite frukost. Så det var bara att slå sig ner framför bolibompa och vänta till Klara kom upp med brickan. Sötaste vännen, I know! Vi tog det relativt lugnt hela morgonen innan vi bestämde oss för att plugga lite. Hann plugga kanske en kvart innan jag blev uttråkad. No life. Men när man inte gör saker när man ska får man ta igen det på kvällen. Ännu roligare! Buhu. Nej nu ska jag köra lite spinning innan jag går och lägger mig. Är galet trött. Sussa sött darlings! / L


Kommentarer
Postat av: Ida

Bli medlem här och få gratis pressentkort från kicks, enkelt som sjutton ^^

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=121397



puss!

2008-09-16 @ 15:00:40
URL: http://idahoee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0