What I do wear in bed? Chanel no.5, of course!

 Jag är uppvuxen med den här doften. Min farmor likaså min mamma har den och numera jag! Fick den egentligen i början av 6an, men har aldrig varit så pepp på att använda den. Varför det vet jag inte.. Ljuvligt doftar den i alla fall, nästan så man använder några droppar precis innan man ska gå och lägga sig. Hihi! Men nu kör jag stenhårt på no.5,som är en av de mest välkända parfymerna i världen. Det var också den första doften från modeskaparen Gabrielle "Choco" Chanel.

Och alldeles strax ska jag dra iväg på step up med görlsen. Dagens höjdpunkt helt klart! Annars får vi se vad som händer ikväll. Har inga planer så mer än att plugga. Och kom ihåg, du stör inte om du slår en liten pling. Ciarå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggsnygg design lovisa! fortsätt såhär :)Älskar bloggen.

2008-10-14 @ 17:42:59
Postat av: felicia

sv: ja ;D

2008-10-14 @ 20:53:46
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

snobb

2008-10-14 @ 22:27:08
Postat av: BRAX

samma som anonym, fett snobbigt med chanel no. 5!

2008-10-15 @ 19:04:10
Postat av: fanoflouy@

eller huur, snobbjevel

2008-10-15 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0