Little bit funny

Ska dra till träningen om ett tag. Kommer bli förjävla kul alltså. Annars har dagen varit seg, först matteprov och kul för mig att hjärnan inte fungerade då. Satt där och fattade absolut ingenting. Hehe, kommer nog gå jättebra för mig på det stora provet imorgon. Jätte verkligen.. Har inte gjort så mycket mer idag, kul liv. Just nu sitter jag och skrattar för mig själv. Tittar på Hannah Montana och tycker att det är verkligen jätteroande. Är nog tillräckligt trött efter Viktors musiklektion. Fick sitta och lyssna på munkar från Tibet. Hahaha så fult! Men nu måste jag svara på lite sms. Kisses!

ALLA måste säga grattis till Klara som fyller år idag. Ha en bra dag bebis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0