311008

 Mamma ville att jag skulle följa med henne till stan och köpa saker inför helgen, men ni tror ni jag orkar det eller? Haha nä, jag har det så skönt i min varma säng så jag tror jag stannar här hela dagen. Hihi! Ska kolla på SATC och ringa kompisar. Kanske blir det en långispromenad ikväll, eller joggingrunda. Får se, har lovat att laga middag också. Bara för att vara snäll mot mamma. Mihi, men har ju ingen aning om vad jag ska laga? Lillebror hatar ju min mat oavsett. Shit same, nu ska jag hoppa upp ur sängen och klä på mig lite kläder och sätta på någon film. Haha, latis! Men imorgon kommer Kattis hit och då blir det väl vilt. Men ta hand om er sötisar, pussen!

Föressten någon som har tips på bra utklädnad till halloween? Jag har funderat massor men kan inte komma på något smart. Mamma tyckte jag skulle gröpa ur en pumpa och sätta på skallen. Schnyggt men så tråkigt. Gah, alla förslag uppskattas nu! Kan nästan göra vad som helst.

Kommentarer
Postat av: Camilla Bergvind

svar: haha va coolt med svarta lakan, de har jag inga (a)

hoppas du får en bra dag :) <3

2008-10-31 @ 13:57:41
URL: http://bergvind.blogg.se/
Postat av: Lovisa

du kan ju vara en fe eller nåt. ;) det hade jag varit om jag hade haft ett trollspö, haha :D

2008-10-31 @ 16:20:15
URL: http://saemieflickan.blogg.se/
Postat av: Freja

sv: hihi javet vem kan ha fixatd e åt mig ;O

2008-10-31 @ 20:49:35
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan klä ut dig till carcrash? ....xD

2008-11-03 @ 11:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0