A thousand miles

Ingen vidare uppdatering har det varit idag av olika anledningar. Trodde aldrig att det skulle hända men mer av min tid går åt till annat än just datorn. Jag har skaffat mig en ny motionsform som jag tycker väldigt mycket om, jag pluggar hårt inför gymnasievalet och tillbringar allt mer tid åt mina vänner. Mycket på en och samma gång. Samtidigt som jag försöker hålla kontakten med vissa, det blir ju så nu efter sommaren att man träffas mer sällan och därför förlorar man den där gemenskapen man hade då. Jag blir både ledsen och glad på samma gång. Men det är alltid något, som i mitt fall just det här. Men lever vidare gör jag utan tvekan. Om tjugo minuter början även debatten jag funtar att kolla på. En av mina förebilder ska medverka, bloggerskan "Blondinbella". Det får man ju inte missa, eller? Puss & kram!


Snygga är vi, Kristina och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0