Livet är en fest

Haha, nu ska ni få höra något kul! På fredag är jag bjuden hem till Jessica och Johanna för lite fest. Gullisarna fyller nämligen år snart och det måste ju firas. Kvällens tema är skönhets tävling för fula. Kul va? Själv ska jag vara en manhatare och det låter ju helt cp. Haha! Ska klä ut mig till en lebb, men Jessica tycker inte att det behövs någon utklädnad för mig då. Haha din elaking! Men i alla fall, någon söt som kan ge mig lite tips?

Annars har dagen varit bra. En fika med Hanni på stan efter skolan. Hur mysigt som helst! Vi satt och snackade ett bra tag och vips så var klockan halv 6. Ha-ha! Men i alla fall, inte nu i helgen men nästa tänkte jag och sötnosen gå på bio, high school musical 3. Hihi! Så om det är någon som vill hänka är det bara att hojta till. Pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0