Step up

Gäller att inte deppa sönder nu. Men fan vilken dålig dag det har varit rent ut sagt. Först på morgonen när jag fått för mig att min mobil blivit snodd i skolan. Under en timma hinner jag åka hem och tillbaks två gånger för ett leta efter min käraste. Hinner även med att vända upp och ner på halva huset. Pinsamt fult var det när man kom hem sen. Självklart, ligger inte mobilen hemma. Utan ni vet, sådär längst ner i väskan? Ni kan inte föreställa er hur arg jag var i den sekunden. Men nu är vi återförenade älsklingen och jag. Känns ju bra det i alla fall.

Orientering idag också. Kan det bli värre eller? Vill inte ens förklara hur dåligt det gick. Ni kan ju tänka er, mig och en karta långt ute i skogen. Nä, inte så lyckat. Men jag hittade ut tillslut. Med alla kontroller i fyllda. Vilken heder.

Nu ska jag fort som fan byta om till träningskläder. Step up ikväll med Johanni. Haha, riktigt kul i tisdags var det. Får en sån där proffsig feeling när man hoppar upp och ner på den där brädan till hög musik. Synd bara att man inte kan hålla takten.. Jävla elefant.

Hörs ikväll sweeties!

Kommentarer
Postat av: Emelie K

Åh du är så galet fin! Be proud Lovis. :) Puss sis

2008-10-02 @ 22:33:13
Postat av: Lovisa

Tack världens gulligaste. :)

Jag älskar dig E.

2008-10-02 @ 22:51:07
URL: http://surfhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0