Oh god it's friday

En ny skoldag väntar, veckans sista tillochmed. Det firas med en solning direkt efter skolan och senare ikväll blir det väl att träffa någon och mysa. Sugen? Annars står ett mycket välbehövande gymnasieprat på schemat idag. Jag och vår biblotikarie har bokat in en tid. Då kanske jag mer kommer få klart för mig vilket gymnasie jag vill gå. Just nu sitter jag och pendlar mellan Jensen norra och VRG Jarlaplan. Har ingen aning om vilket som känns bäst. Inte den blekaste faktiskt. Åh, sånt irriterar mig så jag vet inte vad. Men till helgen, har inga speciella planer sådär. Kanske Stockholm, kanske inte. Så det är bara att ringa om ni vill ses, jag kan ta mig nästan vart jag vill med tåget. Nu måste jag springa och hämta mina saker, skolan på g. Puss darlings!


Haha! Bild från i våras. Jag&Anna

Kommentarer
Postat av: maja

på planet till england? ;)

2008-10-11 @ 18:45:24
Postat av: Lovisa

Yesbox!

2008-10-12 @ 11:41:00
URL: http://www,surfhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0