I love weekends

Drar allt lite kortfattat dårå. Stockholm i lördags med Stina. Var förbi Sergels torg och kollade in Frontline Railjam. Alla snowboardåkare var ju grymt snygga måste jag säga. Tur som fan säger jag att Stina hade kläder att handla, annars är jag rädd för att jag hade hängt kvar dreglandes över stängslet resten av dagen.. Köpte även min efterlängtade väska och den känns lika snygg som den var för en vecka sedan. Så nu har jag tilldelat den min hedersplats i rummet, hyllan bredvid sängen. Fint!

Men återigen till lördagen och kvällen (natten), där jag var hos tvillingarna med resten av köret. En kväll som bjöd på det mesta. Beska droppar, en promme och fint umgänge. Träffade Lisa och Melinda, som tydligen hade blivit utslängda från någon fest. Haha! Men hade i alla fall riktigt roligt och jag känner på mig att lampan i det här rummet kommer släckas runt nio. Är sjukt trött! Och så fort jag får bilderna från Stina lägger jag upp dem här i bloggen. Egentligen tror jag ni klarar er utan dem. Men det är alltid roligt med lite bilder, eller hur? Tycker jag i alla fall. Så länge bjuder jag på en mindre intressant bild på mig och Stina i Stockholm. Jag med min älskade Klick i handen! Puss sweetnes.



Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att man ser så bra , men vem är du lovisa?<3

2008-10-05 @ 20:46:40
Postat av: Lovisa

Men kul att veta. Jag är den med big lips. Haha!

2008-10-05 @ 21:03:39
URL: http://surfhair.blogg.se/
Postat av: frida

sv: tack! :D

2008-10-05 @ 22:04:32
URL: http://grannyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0