Fredagkväll

Sitter och väntar på mamma, så fort hon kommer hem ska vi dra och simma. Haha! Känns inte riktigt som min grej. Får väl se hur det blir, bra träning är det i alla fall. Senare blir det att möta upp Johanni. En sväng förbi solariet tänkte vi oss. Kanske drar jag ner till stan om jag orkar och köper lite mineralsmink. Känns så mycket bättre för hyn? Jo, det är ju sant men.

Annars blir det en ovanligt lugn fredagkväll för min del. Soffan känns andvändbar till kvällens tv-tittande. Om jag orkar, ringer jag någon och snackar. Eller träffar något sötnos och bara tjillar. Sånt kan ju vara skönt det också ibland.. Så får ni tråkigt, är det bara att slå en liten pling. Jag är oftast pratglad av mig. YEAH, nu kommer mamma ser jag. Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Simma är underbart! Ha en bra kväll. =)

2008-10-03 @ 18:37:59
URL: http://lotsoflaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0