För bra för att vara sant

Det är måndag och jag längtar redan till helgen. Haha! Tror det blir Stockholm med Johanni. Spaweekend är vad vi kallar det, mysigt eller hur? Hihi. Och för en gångs skull är jag inte pank, så lite shopping blir det nog också och fika med sötisen! På kvällen ska vi gå på bio, High school musical 3. Mihih! Några som vill gå med oss? Lite fint sällskap är ju aldrig fel. Sedan stannar vi nog i stan hela kvällen. Moster har lämnat en tom lägenhet till mig och Johanna mitt i stan. Höhö, ni kan ju försöka föreställa er hur bra det är? Så om ni vill, är det bara att joina gullungar. Nås på mobilen, PUSS!


Kolla in Ashley Tisdale, ge mig människans face och jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vill träffa lovisa.(a)<3

2008-10-20 @ 22:28:09
Postat av: Lovisa

Jaha, vem är du då? :)

2008-10-21 @ 14:29:21
URL: http://surfhair.blogg.se/
Postat av: loulou

nääj, spy-varning. du är sjukt mycket sötare en den där rödbettan. puss.

2008-10-24 @ 16:23:29
URL: http://lollituss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0