Dressed for success

Var inne och kikade på forever21 och fann en hel del snyggt som kommit in till hösten. Mest kär blev jag dock i denna pretty cardigan. Visst är den fin? Jag tänkte i alla fall köpa den innan alla andra gör det, mohaha. Så snyggt till ett par mörkblå jeans och höööga pumps. I'm in heaven!

Har klippt mig idag också. Blev ganska nöjd, för det syns ingen skillnad. Haha! Men känns mycket fräschare nu plus att min lugg är lite kortare och inte sådär lång och irriterande. Skulle våga mig på en hellugg också, men den får vänta.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klipp lugg, snälla lovisa (a) <3

2008-10-22 @ 17:48:31
Postat av: Johanna

vill också klippa lugg.. men har svårt att föreställa mig att jag passar i det, haha =)

2008-10-22 @ 18:57:01
URL: http://lotsoflaugh.blogg.se/
Postat av: Emma

f21 = B R A.



Lugg är snyggt, nästa gång: VÅGA! Du är så söt att du passar i allt.

2008-10-23 @ 23:47:06
URL: http://weareoutoftime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0