Back to school

Godmorgon sötnosar. Ska alldeles strax göra mig färdig för att sedan bege mig till skolan. För er som inte vet, var jag ju hemma igår. Hemstudiedag you know. Efter skolan idag väntar någon slags träning i form av springning eller spinning. Känns som det var allt för längesedan jag var ute och sprang. Så vi får väl se.. Annars känner jag för att hoppa över solningen idag. Var förbi där en kort sväng igår vid 8-tiden. Ett plus var ju att det var helt empty. Men tror ni det var skitkul att cykla hem alldeles själv sedan i mörkret? Ja, ni kan ju bara föreställa er hur töntig jag såg ut när jag cyklade över gärdet. Fan vad rädd jag var. Haha! Förlåt för ett tråkigt inlägg, värt. Men så fort bloggspot fungerar. Ska jag flytta dit. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0