When I'm gone

Jag märker att jag är på väg back in the time. Precis som i sexan, sitter jag nu och lyssnar på Eminem. Fattar ni, EMINEM? Det är ju sjukt.. Jag brukar inte dyrka hans musik, men ändå lyssnar jag på honom. Och det värsta är, jag tycker det är bra. Hmpf. Hursomhelst, tänkte snart byta om för att sedan möta upp brydsen innan skolan. Och jag tänker inte som igår, gå till skolan. Det var hemskt, när jag skulle gå och hämta cykeln i förrådet märkte jag att dörren låst fast. Hur mycket värre kan det bli? Så Johanna var supergullig och tog sällskap med mig till skolan. Mihi! Men vi hörs, PUSS. 

Kommentarer
Postat av: En trogen läsare

Jag läser din blogg varje dag. Men jag blir lika besviken varje gång. Det är så tråkigt att läsa bara. Men när du lägger upp bilder på sig själv eller andra roliga grejer blir det en helt annan sak. Du borde verkligen tänka på det, din blogg skulle kunna bli riktigt riktigt bra om du bara gav den lite färg som du skrev. Come on!

2008-11-27 @ 11:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0