Boring

Borde egentligen sova nu. Men istället sitter jag här och fyller i en töntig lista. Enjoy!

Vilken svordom använder du mest?
Fan typ.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Halv sju varje morgon. *Gäsp*
Använder du flip-flops?
Bara på sommaren isåfall.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Alla som står bakom kameran är mesar. Right?
Vilken var den senaste filmen du såg?
Sex and the city.
Har någon någonsin kallat dig lat?
OM jag har. Haha!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen CD-spelare.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Ååhh, många!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Det är ju ingen hemlighet om jag berättar den?
Vad åt du till middag senast?
Pasta med kornfärs.
Använder du huvtröjor?
Jo visst gör jag det.
Kan du vissla?
Haha nope!
Vem var den senaste som ringde dig?
Dolt -.-
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Jag vet inte.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Klart det gör. Vem kan undgå det?
Vilket riktnummer befinner du dig i?
Just nu 0171, men snart 08 I hope!
Tittade du på tecknat när du var liten?
Hehe jaa? Gör det fortfarande ju.. *Mihi*
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Man kan inte ens säga stort. Enköping kan ta sig!
Hur många syskon har du?
En lillebror.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror på hur bra jag känner personen. Men oftast inte!
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen! När jag var liten var jag nötaren av Harry Potter i alla fall.
Äger du några band t-shirts?
Yep! Mando diao som jag köpte förra hösten.
När flög du senast?
I somras. Men snart igen ju!
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 stycken.
Läser du för skojs skull?
Tidningar och modemagasin; ja!
Pratar du några andra språk?
Engelska och spanska.
Diskar du din egen disk?
Nä, för det gör diskmaskinen åt mig.
Har du gråtit offentligt?
Many times!
Har du en stationär dator eller en laptop?
Jag har en egen laptop. Sen har vi andra också.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jo, försöka kan man ju alltid. Haha!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Vill pierca naveln! Grr..
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
What! Bjuda på vad?
Kan du kasta macka?
Nepp.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Neppnepp.
Vad har du med dig in på bion?
Sällskap?
Vem var din favoritlärare och varför?
Dhenis. Bättre finns inte helt enkelt.
Vad har du för väder?
Skittråkigt. Bara regnar hela tiden.
Gillar du att flyga?
Inte det tråkigaste i alla fall.
När sov du senast på golvet?
Jag sover typ jämt på golvet.
Vilken är din mammas hemstad?
Stockholmis.
Din pappas hemstad?
Enköping tror jag.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Five. Minst!
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Oftast. Skolan dödar mig!
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Sweet sixteen.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, är det något jag irriterar mig på är det när folk stavar fel. Hate it!
Tror du på liv på andra planeter?
Why not?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Henrik tror jag.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Gud finns inte.
Vad var det senaste du åt?
Päron.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dem tyckte det var fint. Haha säger inte alla föräldrar så?
Gillar du senap?
Usch, fy & blä!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Du är bra, you gonna make it. Haha och tänk er, det funkar skitbra!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Men lätt!
Äger du en digitalkamera?
Yes.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Böckerna skrivna av Dave Pelzer. Älskar dem!
Vad är du allergisk mot?
Typ rök?
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Jag är ju vegetarian satt.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Om jag fick välja? Hm typ Brooklyn, Amadeus eller Kevin.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0