spelarN

Tror ni inte jag blir arg eller? Fick precis reda på att jag har prov imorgon. Kul liv. Så nu får jag tillbringa resten av kvällen framför datorn och plugga in en massa begrepp i skallen. Som om att det kommer fastna eller? Skulle inte tro det. Dessutom måste jag lämna in min NO imorgon och tack för att den tiden inte ens existerar. Jag blir så arg att jag har lust att strypa min lillebror. Hehe stackars Henke! Plus att det är helg snart och då ska jag skita i skolan helt och hållet. En sväng förbi Stockholm skulle inte sitta fel, fest hos Klara på lördag också. Puss på det. Så det kommer nog inte finnas någon tid över till studier. *To bad* Men nu ska jag fortsätta med pluggandet och senare lira lite CS. Hehe n00b.


Kommentarer
Postat av: Freja

hata prov!!

2008-11-14 @ 14:29:01
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0