Ska jag eller inte?

Jag finner bara ett ord just nu och det är trött med ett stort t. Nästan så jag längtar till jag får lägga mig i min underbara säng och sova like a princess. Men först måste jag plugga, tv, träna, ladda ner musik och städa mitt rum. Mycket to do helt enkelt! Men jag är som jag är, när jag bestämmer mig för att göra något så blir det oftast inte så. Jag gör något heeelt annat istället.

Och nu till den stora frågan. Helt seriöst nu, vad tycker ni om navelpiercingar överlag? Grejen är den att jag är lite sugen på att skaffa mig en, så därför frågar jag er. Fult eller snyggt? Skulle jag skaffa en skulle det absolut inte vara värsta grejen. Utan en enkel liten sak bara. Alla tycker ju så olika, men en liten inblick kanske man kan få..


Kommentarer
Postat av: Melker <3

Om man får en bild på din lilla mage kanske man kan få tycka om du passar i det eller inte :) <3

2008-11-26 @ 20:35:54
Postat av: Emelie

Hmpf. Du vet vad jag tycker Louy? Du ska inte förstöra din fina mage med något litet strass. Haha, men det är ju helt upp till dig! Blir nog bra vad du än gör:) Love u!

2008-11-26 @ 21:02:47
Postat av: maja

nejdu louy, det är mycket finare utan!

2008-11-26 @ 21:17:39
Postat av: anna

åh tack :)



jag har haft piercing i naveln men ahr inte kvar den. tycker inte det är så snyggt längre.

2008-11-26 @ 21:19:13
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Linn

det är snyggt! :D

2008-11-26 @ 21:22:00
Postat av: Freja

sv: tack :) ditt e grymt fint oxå!:O

2008-11-27 @ 07:44:49
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/
Postat av: Carl

Lovisa, du ska ha!

2008-11-27 @ 09:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0