I love weekends

Hey dudes! Håller på att fixa mig lite smått. Har planerat att umgås bara vi tjejer ikväll. Lite tv-tittande och någon typ av utgång lär det ju bli. Skitmys!

Helgens planer är följande. Fest hos Klara imorgon, kommer bli helnajs alltså. Skulle kanske sovit i Stockholm ett par dagar, eftersom resten av mina buddies drar till Saltsjöbaden hela nästa vecka med skolan. Tönt som jag är har jag valt att stanna hemma, enbart för att hinna ikapp i skolan. Buhu! Så kanske kommer upp i mitten av veckan och stannar där tills helgen. Får se hur det blir med den saken. Annars väntas söndagen bli en pluggdag, åh kul. Ha en fin kväll alla, PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVISA KOM TILL STOCKHOLM <3

2008-11-14 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0