You make me sick

Hej hopp! Blev precis väckt ur min prinsesslika skönhetssömn. Hade sovit över två timmar då mamma kom in och väckte mig. Mot egen vilja fick jag lov att släpa mig upp ur soffan. Men jag tog med mig täcket till datorn så nu har jag byggt ett tält över mig. Haha skitmysigt! Sitter och lyssnar på When a man loves a women med Michael Bolton. En av mina absoluta favoriter just nu! Älskar den, really! Samtidigt som jag försöker få i mig lite mat. Har inte orkat äta på hela dagen, har inte så stor lust med någonting just nu, blir nog att stanna hemma för min imorgon också. Jag behöver ett par dagar för att återhämta mig helt tror jag. Allt känns bara skit och det är nog på grund av att jag inte pratat med någon i telefon på jättelänge. Ska nog ringa en kompis nu och snacka. Puss på er sweeties!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Söt blogg

2008-11-12 @ 23:37:05
URL: http://alexandracerda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0