Puss på er

Fattar inte varför alla är så exalterade. Jag vill att alla ska förstå att jag mår bra och att jag inte bryr mig om det där längre. Jag har försökt att släppa det helt, så tagga ner.. Jag behöver lite tid för mig själv, umgås med mina vänner och fokusera på skolan. Jag hatar när sånt här tar på ens krafter, jag var med om en liknande grej i våras som jag fortfarande inte kan smälta helt. Så för min egen skull backar jag ur allt det här och låter dem som vill få hålla på. Jag orkar inte lägga mig i alla fall. Så då vet ni det..

För det andra håller jag på att bli riktigt sjuk. Bra timing va? Så medans jag ligger här hemma i lunginflammation, så får ni ta hand om er! Puss och godnatt mina sötnosar. Vi hörs säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0