Godkväll

Då är jag här igen! Försöker tina upp tårna efter en smärtsam timme nere i Bachohallen. Usch vad kallt det var men mysigt. Jag som inte hunnit köpt en rejäl vinterjacka än fick sitta och frysa som en galning. Inte kul alls, men jag klagade när jag kom hem på mamsen så hon verkar vara lite villig att köpa en åt mig nu. Nice! Så nu måste jag plugga lite innan jag går och lägger mig. Roligt att skolan börjar imorgon också, eller inte.. Fyfan jag orkar inte. Men det blir inte bättre av att klaga. Skriver mer senare, pusshej!

Kommentarer
Postat av: louise palmqvist

hejsan snygging. nästa gång du åker till stan får vi ta en fika vid svampen:) mobilen är snodd men det löser sig! pussar

2008-11-02 @ 21:38:23
Postat av: Freja

skaffa en fjällis då fryser man garanterat inte haha ;D

2008-11-02 @ 22:52:42
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja Louise lätt! Jag ska dit i helgen. Vill så gärna träffa dig gums. :)

2008-11-02 @ 23:16:25
URL: http://surfhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0