Tisdag

Nu är jag hemma igen efter en liten promenad. Alldeles strax ska jag göra iordning mig för att sedan kila till träningen med Maja och Johanna. Kommer bli jätteskönt, har inte tränat på två dagar nu så känner att det är dags att röra på kroppen litegrann. Kanske skulle solat idag också, men eftersom vi har bad med skolan på torsdag blir det ju bättre om jag tar det imorgon. Jag skiter i vad alla säger om att jag solar ofta, dem säger att jag kommer bli en rynkig kärring. Äh vafan, en snygg rynkig kärring isåfall. Haha whatta, shit same..

Har börjat kolla på skidgrejer också till vintern. Eller kollat, har typ bestämt allt vad jag ska köpa. Nya brillor, byxor och jacka ska jag ha. Kommer bli grymt snyggt kan jag lova. Hehe lägger upp lite bilder senare, så ni inte kan koppa min outfit. Haha losers. Nej nu måste jag sticka. Take care sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0