Sleep well

Två saker jag tänkte säga. Det första är att jag har varit på mitt snälla humör hela kvällen. Hjälp lillebror med hans läxor och vattnat blommorna i HELA huset. Haha vilket prestations jobb va? Är såå stolt över mig själv. Det andra är att jag tänker sitta uppe natten lång med laptopen i högsta hugg. Har nämligen studiedag imorgon och det innebär att jag kan vara sömnlös inatt. *Smile* Så får se vad jag hittar på för kul. Bara för det kommer alla vara supertråkiga och sova. Så jag kommer få gå och lägga mig i alla fall. Vilken förlust.. Har tråkigt nog inga bilder på den här datorn, så det får bli extra många imorgon. Right? Mihi, godnatten på er gullnosar!

Kommentarer
Postat av: Freja

åhh stuudiefag ge mig!!..

2008-11-19 @ 22:56:27
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0