In here it's always friday

Puh, en dag kvar nu. Fredagar alltså. Me love. Blev ju klar med min SO igår och det känns skitbra! Äntligen lämnar jag in något i tid hehe. Så helgen ser ljus ut men ändå väntar lite plugg. Men jag väntar tills söndag, så jag får njuta av att vara ledig både ikväll och i morgon. Annars har jag inte direkta planer förutom att kanske Kristina och jag drar till Stockholm en sväng på lördag. Om ni har mitt nummer är det bara att slå en pling, alla som är nåt har det.. Det var det. Bjuder på lite bilder och så senare idag. Vad händer ikväll? Bye huneys!

Kommentarer
Postat av: Freja

haha du gör en freja, väntar med att göra allt till söndagar ;D

2008-11-07 @ 17:08:10
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0