I found you my happines

Snyggsnyggsnyggsnygg, vad mer kan man säga? Fucking ge mig. Hahaha! Nummer ett på önskelistan. Helt seriöst, fetaste tröjan. Något efter jag är men Axwell är underbar. Fetaste tröjan och allt. Me love! Ni håller med va honeys?

Sitter och kollar på lite fotboll nu. Borde egentligen ligga i sängen för jag är håller på att bli sjuk. Men ändå vill jag inte missa valvakan inatt. Filip och Fredrik är ju så gulliga och jag älskar dem! Menmen, förkylningen kanske hindrar mig för att gå till skolan imorgon. Så hörrni, tänk lite extra på mig och slå en liten pling. Då skulle jag bli jätteglad! Mihi, puss sweeties!

Kommentarer
Postat av: Freja

Ajdå hoppas du inte blir sjuk, men om du nu blir de har du ju en SATC box.. ;D

2008-11-05 @ 07:31:33
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0