How can we be lovers If we cant be friends?

Det blev inte så mycket till studiedag hörrni. Vaknade lite för sent, hade idrott vid 1 och själv drog man ju ut på sovmorgonen såklart. Så jag vaknade inte förrens halv 1. Lyckat.. Nu är jag hemma igen och jag har lust att krypa ner under täcket igen och sova. Jag är skittrött verkligen! Senare idag väntas träning i form av step up och lite plugg. Och imorgon är det fredag också. Ååhh, vad glad jag blir. Då kommer mina bryds hem från Saltsjöbaden. Då blir det massa mys och taggning inför lördagen och LG Winter Jam.

Föressten, så hittade jag den här bilden på min mobil. Måste varit när jag var lite arg för någon vecka sedan. Anna fotade när jag misshandlade en stackars liten träflisa med borr, hammare och kniv. Har blivit lite för mycket CS-lir tror jag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA Lovisa, fan vad jag älskar dig ibland! Så jävla söööt

2008-11-20 @ 16:29:32
Postat av: Freja

sv:haha tack tack visst var ja ba för söt på bilden hahah usch.. xD

2008-11-20 @ 18:47:17
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/
Postat av: Anonym

Medin in action!

2008-11-20 @ 19:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0