Hihi

Se hit! 20 sanningar om mig själv kommer här:

1. Jag är slarvig och tappar bort saker jättelätt.
2. Älskar Stockholm.
3. Blir kär i typ alla jag ser.
4. Vill ha en goose eller fjällis. Hur jävla fjortis det än är.
5. Gillar husmusiken.
6. Lever för playahead.
7. Är vegeterian.
8. Jag råälskar att resa utomlands.
9. Jag köper mig lycklig. Förut köpte jag en alldeles för stor ring till mig själv för att jag hatade en kille, haha.
10. Jag vill bo i USA när jag blir stor.
11. Tycker rymden är jätteballt och skulle inte banga på en resa till månen.
12. Jag blir hög på Chai latte. Plus att det är de godaste jag vet.
13. Om jag någonsin kollar på tv, blir det Hannah Montana eller barnkanalen.
14. Alexander Väggö von Zweigbergk är den snyggaste jag vet.
15. Min mobil är aldrig urladdad.
16. Jag är cool.
17. Älskar när folk får mig att skratta.
18. Pengar och heta män är prio ett för mig.
19. Jag har över 500 kontakter på msn.
20. Jag borde egentligen plugga nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha killar vet vi att du gillar Lovisa. ;)

2008-11-03 @ 18:06:46
Postat av: Freja

sv: ja eller ur :)



haha vi är bra lika vi.. nästan allt är som jag xD

2008-11-03 @ 18:49:37
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0