Helgen

Hey sweeties! Kom på att jag inte skrivit på ett par dagar To bad alltså. Har varit i hufvudstaden hela helgen och trallat runt. Var på efterlängtade LG Winter Jam i lördags och fick beskåda skidåkare som snyggingen Jon Olsson, Jacob Wester, PK Hunder, Simon Dumont med flera. Det var helgrymt kan jag lova. Eller alla var väl där och såg? Sen kom ju jag, men främst mina kära vänner med på Jons videoblogg. *Lalala* Kvällen fortsatte med att jag tog mig upp till stan och träffade lite annat folk. Gick några varv runt i döda Stockholm där slutstationen var hos Ewa. Somnade rätt tidigt tror jag. Igår tillbringade jag större delen med att bara vandra runt i stan. Prata i telefon och drack Chai latte. Hann även förbi NK och kolla deras julskyltning. Jag blir lika fjantig varje gång jag ser den.. Så sweet! Haha, får skriva mer ikväll. Jessica står bredvid mig och hon verkar irriterad. Hehe, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0