Friday. I love fridays!

Godmorgon sweeties! Skrattade mig till sömns igår, anledningen är en speciell film på fejan. Tyvärr får jag inte lägga upp filmen här på bloggen eftersom det är känsligt för vissa. Haha! Men sista dag i skolan nu då, sedan är det helg. Ååhh, jag älskar helg. Eller säg någon som inte gör? Bara träffa massa roliga människor och göra allt förutom skolan. Den här helgen kommer blir skitbra hoppas jag. Jag vet att jag tjatar. Men LG Winter Jam imorgon. Förväntar mig att resten av Sverige ska dit. Kommer bli superduperkul. En stadio fylld av snygga killar, härligt umgänge och hög dunkade musik. I love! Så har ni inget speciellt för er, ska ni garanterat släpa er dit.. Nu ska jag sminka mig lite och sedan kila iväg till skolan. Vi hörs senare! Puss och kram eran L.


Jag vet inte varför den här bilden skiljer sig från alla andra. Jag älskar den utan en direkt anledning. I alla fall, Angello, Axwell och Ingrosso. Tre utav medlemmarna i Swedish house mafia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0