Blondies do it better

Utväxterna är gone. Jag är helblond igen och det känns för jävla skönt. Vet inte hur länge jag gått runt och tänkt på det där, när jag ska orka kirra tid hos frisören och allt. Jag är alldeles för lat för sånt egentligen. Men nu är det i alla fall klart och jag är blondie! Haha nog pratat om det.. Nu ska jag ladda ner lite låtar, ta en dusch och lira lite. Klockan åtta ikväll är det ju fotbollsgalan också. Får Zlatan inte guldbollen så vet jag inte vad jag gör. Dör typ. Föressten så ska min lilla äckliga lillebror dit med sitt lag och kolla. Och jag får inte följa med? Buuh! Henrik om du ser det här, du kommer ALDRIG mer få låna min dator! Aldrig.

Jag måste ringa mah friends också. Dem är i Saltsjöbaden som jag skrev tidigare. Jag tog nog i lite när jag sa att det skulle bli en skönvecka utan er. Jag ljög, okej? Just nu är jag helt utfryst i basgruppen. Haha hate it! Så till något roligt. Jag ska ladda upp en bild på håret så ni får se resultatet. So long! Kisskiss.

Kommentarer
Postat av: Eme

Zlatan for the win ;D Helt klart. Oh snyggt blondy!

2008-11-17 @ 18:27:19
Postat av: Zarah

ja, hippas det :)

2008-11-17 @ 19:00:19
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Smyg iväg från Dhenis och kom ut i bofen! Hos Q finns värmen

2008-11-17 @ 22:30:22
URL: http://thunderinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0