Back in action

Gissa om jag är trött? Ni anar inte. Har varit ute och gått två dygn i sträck typ och snart kommer jag ligga stendöd i min säng. Idag har jag skrotat runt i stan tillsammans med Kristina, fikat på EH och suttit på ett trångt tåg hem till Enköping. Självklart så kunde inte mina föräldrar erbjuda sig att hämta mig på station, dem tyckte att jag behövde lite frisk luft och att jag mycket väl kunde ta mig en promenad hem med min tunga väska. Hehe! Men nu är jag i alla fall hemma igen och det känns skönt. Imorgon börjar skolan igen då, suck.. Men helgen har varit grym i alla fall. Stötte på lite bekanta ansikten igår kväll på stan och det var kul. Haha! Plus att jag ska införskaffa mig ett coffee card på Espresso house. Mums! Nej hörrni, jag ska ladda över lite bilder på datorn nu från helgen. Dem dyker upp här på bloggen senare. I swear! Puss på er sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0