At home

Fattar ni vad jag älskar hemstudiedagar eller? Haha, har suttit och segat hela dagen. Laddat ner massa bra musik och pluggat litegrann och skrivit min önskelista. Är snart klar med all SO och senare ska jag skriva klart min debatt. Fatta skönt! När jag är klar alltså. Haha! Och ikväll ska jag ta en sväng förbi solariet och fylla på med lite färg innan badet imorgon. Oh my god..

På tal om min önskelista! Jag har skrotat runt på internet och hittat massa saker jag vill ha. Allt från Axwelltröjan, nya hörlurar och smink. Perfekt med tanke på att det jul snart. I'm in heaven.. Så jag klippte ut önskelistan man fick med Toy r us katalogen för ett par veckor sedan och skrev i mina små saker. Haha supersweet! Fan vad jag vill ha lov, fan vad jag vill åka skidor och fan vad jag måste plugga nu. Ciaaarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0