Blondast

Sitter och glor rakt in i skärmen med mina nya linser. Känner mig nästan som en ny människa. Utan att överdriva. Hah! Kom hem från stan nyss efter att ha tillbringat knappt två timmar inne på Tottes med en ful mössa på sig. Färgning var det idag ja! Blev riktigt nöjd faktiskt, blev lika blont som jag ville ha det. Någonstans mellan mellanblond och riktigt ljusblond typ. Najsnajs. Sa även adjö till den irriterande utväxten som dyker upp en gång i månaden. Så just nu i alla fall känns allt så himla bra. Oroar mig för hur det ska gå med linserna ikväll bara. Var ju nära att peta ut ögat i morgonens lilla show i badrummet. Hur lyckas jag? Nej nu ska jag ägna mig åt att ladda ner lite bra musik. Puss och kram sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0