Min dag

Tanken var att jag skulle ha uppdaterat lite bättre än såhär idag. Men det är inte mitt fel att jag hade tid hos optikern och fotbollsträning senare på kvällen. I för sig slutade vi vid halv 2 idag, för skönt. Begav mig hem för att hämta lite saker och sedan var det utgång som gällde. Mötte upp Johanna och Maja på stan. Gick runt en stund innan jag skulle till optikern.

Jag kan ju inte direkt påstå att jag var någon höjdare på det där. Knappt en timma tog det innan jag gick därifrån med röda uppsvullna ögon. Och då hade jag bara lyckats med att få dit linserna och ta av dem. Pinsamt dålig. Så nu ska jag i alla fall fortsätta med linserna i 10 dagar framöver. Hur ska detta gå? Bara tanken av att behöva gå upp 5 i morgonbitti gör mig rädd. Bäst att jag går och lägger mig nu då. Kom på att jag ska färga håret imorgon också. Blondare ska det bli! Najsnajs. Nej sov gott nu så hörs vi imorgon. Puss!

Hih, vem har namsdag idag då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hade sötnos! :D

2008-08-27 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0